2020年9月30日 星期三

30/9/20

 30/9/20.   WED.    RAIN

今朝又係一早起身揍仔返學啦,見到仲爺入學校個樣真係好可愛, 睇住佢個背影都覺得佢好悠閑咁,真係好好笑!老公車到我去南昌站就回家,咁我又好早就返到公司, 好蝕咁添!朝早做吓嘢就開始剪job cert, 咁又一朝啦!午飯做個節啦,叫咗外賣一齊食,今次食西餐我食左burger,又真係幾好味喎!本來諗住食完上market place買餸,佢地提意買牛陣外賣,為番起個一個餐都係$104,但夠哂3個人食, 自己加啲嘢就得,結果我真係加咗兩個烏冬同餃子就飽到食唔哂咁滯!下午剪足一晝,好眼瞓!終於捱到放工啦,見到周圍都塞就撘地鐵啦,返到去阿媽就走啦,咁我就煮飯啦,子元踢完波都返嚟!食飽都冇力清潔啦,好眼瞓要瞓陣先沖涼!

沒有留言:

張貼留言