2020年11月22日 星期日

22/11/20

 22/11/20     SUN     HOT

星期日但未夠9點就醒咗, 有啲蝕咁! 不過都hea到10點幾先出到個門口去食早餐, 為咗等子元有時間溫書, 食完早餐就返屋企, 本來好地地, 落車時我開咗子元嗰車門佢又唔郁, 個門又差啲撞欄, 咁仲爺咪叫囉, 佢又開仲爺車門想中佢咁, 我一秒著火, 你都唔睇清楚就出手想點呢, 我火到走咗, 佢又係都要叫返去, 但最終返咗上樓我都係出咗去, 去咗百佳買嘢, 反正都要入吓貨! 又撞到Lolita, 吹咗一輪水先走, 返到去咪當冇事發生囉, 最好笑仲爺問, 點解你去完百佳返嚟就冇事, 我話係呀, 女人買完嘢就冇事架啦! 等笨元溫咗書, 2點幾出門口去睇剛SIR甲組的比賽! 都幾緊張! 睇到4:15要閃, 仲爺深水涉區隊要選拔, 佢都踢得幾好的, 主力都係想佢減吓肥啫! 溫祉朗都有去選, 佢就係想個仔郁吓啫! 踢完等子元返去沖埋涼就去食晚飯, 明天開始又要轉換新Mode, 仲仲網課, 子元要自己返學, 我就要返8-5, 老公就揍仔! 

沒有留言:

張貼留言