2020年11月28日 星期六

28/11/20

 28/11/20.    SAT.    COOL

今日係仲爺期待已久的生日會,不過都要等到夜晚,早上的活動都係會照常。今朝好傻仔咁以為要返工6:57扎醒咗仲諗緊死啦下1秒又諗到今日係星期六喎,不過已經瞓唔番!起身後叫佢哋快啲梳洗,出門口去畫班同埋補習,我同老公就去食早餐,接晒佢哋之後本來諗住出車,點知有架私家車加價雞記擋住晒北極都冇人理,於是老公就1823,不過好在最尾㗎雞記都駛走,我哋都出到車帶走去九龍灣買嘢,今日洗咗好多錢,但都係要買嘅嘢,子元啲長袖衫全部都唔啱,快手買幾件比佢,嗰間新嘅運動舖仲有好多嘢買,所以細佬同子元都買咗件外套!然後去咗UNIQLO但都買唔啱,最後上咗無印反而有收穫,行返過馬莎買今晚整威靈頓牛肉的食材,最後仲喺Sara買埋衫褲比子元跟住就回程啦,老公車左我同笨元返屋企,佢就揍仲爺去學音樂,我就返屋企摺埋啲衫,子元食完飯都要溫書啦!都五點幾老公返嚟車我去買咗蛋糕,接埋朗同仲爺過嚟一齊玩,老公就係咁煮嘢食,我做手術啦咁等張家溫家程家佢地到,可以吹水食飯慶祝仲仲佢嘅生日!全晚都係好嘈咁,老公係咁整嘢食,我哋就係咁吹水,切埋蛋糕,佢都玩到差不多12點先至想散場,不過仲爺話佢好開心。

沒有留言:

張貼留言