2020年11月4日 星期三

4/11/20

 4/11/20     WED.    COOL

難得今日老公車我返工,因為佢要去將軍澳上堂,咁就車我地返去囉,食埋早餐先返公司!下午又係要溫書,我真係唔多想,可以放假都唔想,因為真係會顛!早上要趕工,我都算唔係打好多機架啦,真係會做吓嘢!放工即閃返去阿媽到食埋飯,然後就揍仲爺返去開工,初頭都可以,不過數學係最快令我著火的一科,因為佢真係完全冇logic,根本唔係教唔教學唔學嘅問題,而係教唔明,子元出咗去踢波後,我係顛咗幾次,因為佢真係又冇心機又冇腦,我係去到失控咁喊,因為我真係唔識教,我係變咗痴線咁,唔係打係恐嚇嗰隻,因為我嗰時真係完全控制唔到自己,好辛苦!老公佢地終於返到嚟,我係煮好飯嘅,但真係無法食先,所以都等埋佢地先食,之後都冇做啲咩啦,真係去到極限!

沒有留言:

張貼留言