2020年11月29日 星期日

29/11/20

 29/11/20     SUN.    COOL

今日10點先至起身,仲要比仲爺捉起身,佢話肚餓喎,咁咪快啲起身煮麵俾佢食啦,食完只係喺度打機完全咩都唔做,因為小笨去咗踢波,老公我去咗教會,所以我同仲仲喺屋企決定咩都唔做。都差不多兩點,老公打嚟問我去唔去食嘢,我哋先至換衫梳頭落街,去咗長沙灣食嘢,買埋餸今晚煮大餐,嫲嫲婆婆過嚟同仲仲慶祝生日,買齊餸返去老公就去接嫲嫲我哋再返上樓先。返到去仲要繼續返佢支電子結他,整完就要溫下書,雖然都唔知有冇試考,跟住Kam Ming公主好嘢人齊啦就可以開飯,今晚食海鮮餐有龍蝦伊麵,白灼蝦,蒸瓜子斑,仲有炒白菜。食飽飽洗碗準備切埋蛋糕,有細佬鍾意嘅瑪利奧呢,食完蛋糕佢哋都走啦!跟住都係清潔啊溫埋書做運動睇電視沖涼瞓覺休息啦!今個星期又開始返shift,我諗唔到星期一三五,都算唔錯啦!

沒有留言:

張貼留言