2019年7月13日 星期六

13/7/19

13/7/19.    SAT.    HOT

今晚係仲爺謝師宴,都係一個大日子呢,不過朝早都係如常,瞓到9點幾要起身,因為笨元要去畫班,食埋早餐我先去荔天幫佢攞書,對清楚就得啦,等老公回來接埋我就返屋企,去咗惠康入吓貨先,返去執得嘢嚟又差不多要出去接子元放畫班,然後直接過海怡到仲爺學音樂,我地就去咗鴨利州食午飯,夠鐘接仲仲就返屋企又轉裝,因為要出發去謝師宴!子元就自己去游水,游完返去沖去涼有Barry保姆睇住!我地就安心去謝師宴,5點多過到去先要綵排,其實都冇咩要綵,我地都算係咁,有班好勁又好人的媽媽做咗好多前期,我呢啲龜縮的才可以享受到咁好的成果!綵排完頒獎唱歌等環節,就周圍影吓相,等老師都齊人了就進場開始,估唔到學校都準備咗特別環節比我地,係叫班小朋友唱歌,估唔到係呢個環節令到我有啲眼濕濕,但都忍住咗架!等龍校長講完嘢,就係下午班表演,我地就食咗先,因為之後到我地啦嘛,食味就點都係麻麻架啦,好過冇啦!等到了下午班環節,仲爺只係負責頒獎,因為叫佢講嘢就死梗!影埋相可以返位又再食吓嘢, 等到唱歌時間,家長都要出埋去啦,幫手一齊唱,仲爺都算係可以,之前都冇咩比佢聽過,都跟到吓!唱完歌仲有估BB相啦,蔣老師好勁估中哂咁滯!基本上要表演的都做好,佢地班細路周圍走,仲爺都濕哂!玩到9點9老公要返工啦唔可以車我地返去,因為仲爺係勁唔捨得走!10點多真係要捉佢啦,撘得地鐵返去都10點幾,還要接回子元呢,沖完涼我要休息了,聲都沙埋呀!

沒有留言:

張貼留言