2019年7月4日 星期四

4/7/19

4/7/19.   THU.    RAIN

返埋今日又自制3日假期,所以要努力做好啲嘢!朝早要自己揍仔返學,不過都幾開心架喎!然後就買早餐返工啦,食完就好好開工啦,其實都真係幾忙吓,係咁做係咁做,午飯都係同佢地入房食囉,但其實都只係打機咁,幾悶架!正午繼續忙啦,又有啲唔順氣事發生啦,都知我地月頭忙架啦,竟然叫切生果,我都提出咗就咁放櫃面等啲人攞囉,又係唔聽,我話要4點半先入去幫手,咁佢唔等得咪算囉,我梗係要做好job cert先啦!Joyce都覺得啱,姑姐係咪想玩嘢,最終係佢玩到自己咋!放工又係即閃,老公嚟接我去球場等埋子元踢完波,就去食KFC,回家沖涼後先搞掂仲仲功課,還有子元要執好明天的行裝呢!

沒有留言:

張貼留言