2019年7月9日 星期二

9/7/19

9/7/19.   TUE.    VERY HOT

為咗仲仲的畢業禮,今日請咗一日假,其實下午才是,但朝早實在係唔想返,所以請足一日可以hea吓!朝早如常叫仔起身返學,先揍子元再入青衣食個早餐,才到仲仲集合!佢要9點才上車過BU會堂,佢同同學仔未上車前玩得好興奮呢!完成任務就返屋企hea啦,真係咩都冇做架,等老公回來,佢車梓朗去醫院呢!入青衣接咗嫲嫲才去接子元放學,然後直接去BU嗰頭食晏,點幾已經過到會堂門口,但又未有得入,正校啲老師話2:05先入得嘛,咁咪等囉,但等到夠鐘佢又唔放我地入,最終要老公入去爆佢先得,果然係學校一向作風,亂!入到去坐下咗就等啦,又影吓相咁!老實講我睇完全個畢業禮真係覺得冇子元嗰年咁精彩,表演環節太少,講嘢的太多,基本係得領證書和表演環節我才見到仲仲,加上佢又成日喺後面,我係咩都睇唔到咁!影咗唔算太多相但都可以呢!5點多散啦,接咗仲仲想找地點影多啲相都唔得,因為BU個Hall出面係車路根本唔適合影相,所以都係求奇影咗啲就走啦,我自己都冇同仲爺影過呢!返屋企執好嘢沖吓身,實在係太熱了!近近地晚飯去長沙灣試咗間越南嘢,食埋松記就返屋企啦,快啲沖涼瞓覺,明天都係要返學架!

沒有留言:

張貼留言