2019年7月28日 星期日

28/7/19

28/7/19.   SUN.    HOT RAIN

今日都是戶外活動,但我而家真係唔多曬得,好易頭痛!8點多起身,老公佢地都係,因為今日要分開行事,佢揍子元去足球比賽,我揍仲仲去跟契爺玩馬!喺屋企快食杯麵就出發,有人車我地入去屯門,但真係估唔到原來係去一個咁偏的馬房,應該係私人開的!去到先要去聽馬房主人講解,不過老人家比較長氣,小朋友都冇咩心機聽!終於等到有得餵馬,不過仲爺好驚,一定要有人陪,咁都係嘅咁近喎!餵完就等影相,先同馬仔影,再影南瓜車,最後係騎馬,我都係負責影相啦,玩到12點多就散啦,去咗附近的酒樓飲茶,不過唔係叫咗好多嘢,老實係有啲唔夠,最後等食完可以走啦,去到荃灣諗住同老公會合,但子元仲未踢完,唯有先送我地返屋企先,沖個涼休息吓,食埋頭痛藥都頭痛呀,6點多老公來接我過番荃灣食晚飯,聽到食CoCo本來都唔like,但呢間有拉麵又幾好食喎,食完返去阿媽到淋埋花就回家,大家都好攰要瞓啦!

沒有留言:

張貼留言