2019年12月12日 星期四

12/12/19

12/12/19.    THU.    COOL

今日只係揍仲爺返學,個豬仔又好可愛咁啦!老公同我一齊食埋早餐我就返工,今日竟然好holiday mood! 返到去都唔多願做嘢,可能要趕急的都做哂,所以可以很閒,吹吓水慢慢做咁,午飯提早落去酒樓食,因為今日食公司聖誕飯,今年唔食夜晚食午餐,咁仲好啦快靚正!同咗catherine佢地坐,吹水開心好多!下午大人物全部出哂去開會, 梗係自由時間啦,但其實都冇咩做,之後又要pack前線小禮物,所以都係冇咩做過自己嘢!放工撘巴士入石門,都算好快入到去喎又有位坐!仲爺今晚都踢得幾好啦,踢完去附近食車仔麵,又真係幾好食喎!然後就返屋企,執埋啲功課手尾就可以瞓覺,其實有時佢又好自動自覺,只係有時好想做自己想做的事就算!今日佢又話我知個同學吐口水落佢個飯,睇嚟我要同老師講,因為仲爺講咗比姨姨聽都冇人理,係都要迫我出手!

沒有留言:

張貼留言