2019年12月24日 星期二

24/12/19

24/12/19.   TUE.    WARM+

今日係仲爺期待已久的迪士尼日,所以佢琴晚一早就瞓,今朝鬧鐘響就起身!老公今朝要早啲起身去處理cube cube,因為琴晚攞車時發現車尾玻璃被打爛了,不是有惡意但係泥頭車彈出的石頭彈中咗,泊得街就遇咗,已經算不幸中之大幸架啦!但今日要用車嘛,所以食完早餐先去欣澳轉車入咗園先,老公再出返去,攞架車去舊公司做番個封貼先囉!我就同兩隻嘢入去玩住先!本來煊只可帶3個人入園,但佢仲可以幫我找到多張飛,咁我就可以完全免費入場了!一入去先玩咗未玩過的Ironman 同蟻俠,跟住就同老公會合,去咗公主嗰邊玩,今日真係算好少人,好多地方都唔洗排隊,真係好耐未試過,可能係我太耐冇入過嚟,起碼蟻俠我未玩過先啦!今日主力係為咗仲爺生日來迪士尼,所以佢想玩咩就玩咩,盡量就佢!差不多兩點幾就食飯,老公都係話去Corner cafe,咁質素又真係好多,食完就轉去獅子王嗰邊玩,仲仲話要玩河流就比佢睇吓,本來諗住反斗奇兵嗰到可以玩吓機動遊戲,不過實在太曬同埋要排太耐,所以去咗迷離莊園先,再喺灰熊山谷玩陣,又行番去公主嗰邊,玩吓米奇呀木馬咁,最後仲爺都係要玩反斗奇兵個降落傘,條友完全唔驚囉!終於玩夠皮,慢慢行返出去,差不多7點多出番小童,仲爺今日小童要報佳音呢!大家一齊睇完咪同程家齊齊去食晚飯,去咗食打冷囉!

沒有留言:

張貼留言