2019年12月13日 星期五

13/12/19

13/12/19.   FRI.    COOL

今日又係一個做唔停手的一天!朝早揍仲仲返學,順手問埋吐口水喺仲仲飯盒的同學,叫咗老師跟進,希望可以處理好!食埋早餐返到去就要開工啦,打好哂更表就已經半日,午飯痴咗joyce佢地嗰邊食,之後仲幫我入咗前絈一小禮物啲袋,真係好感激,但最搞笑係阿姐囉,佢覺得我找人幫手,但冇通知Stella,我都唔明阿姐驚咩,總之做好咪得囉!總果全個下午我地就喺到入入入袋!好在我地都快手,但條氣就真係唔順架啦!好在準時放到工,去球場接笨元,又同啲阿媽講吓升學嘢,接咗子元就返美孚揍埋仲仲,馬上返屋企整熱番啲嘢食,等佢兩個沖好涼就開飯,仲爺食飽唔洗理,食完都仲要洗碗清潔,等佢兩個瞓咗先做好嘢沖涼,又係好攰的一天!

沒有留言:

張貼留言