2019年12月3日 星期二

3/12/19

3/12/19.   TUE.    COLD

今日除咗忙,我已經諗唔到用咩字去形容,早上已經要早咗起身煮飯盒,老公揍咗佢地返學就揍我返工,可以慢慢食埋早餐先呢!但返到去吹埋水,基本上真係冇停過,嗰種感覺真係好辛苦,除咗放飯嗰一個鐘,我真係做足咁耐!期間都盡量抽時間做吓私務,不過只係想快啲放工! 但今日又塞車喎,所以7點多先返得到嚟,老公又已經出咗去食飯,我一返到去兩個就喺到叫肚餓,咪快手煮飯先囉,快極都要大半個鐘架,食完洗埋碗還要清潔教功課,我真係想死咗佢或者一刀殺咗佢地算,我真係好攰,其實我真係好努力去支撐住,但我真係好大壓力呀,放工返嚟其實已經好攰,但冇選擇一定要去做一定要去煮飯去教功課,有排山倒海嘅嘢迫埋嚟!然後啲細又唔合作,令到我發哂顛囉,我真係好辛苦!

沒有留言:

張貼留言