2021年3月17日 星期三

17/3/21

 17/3/21     WED.    WARM

今日都係返工啦,冇咩特別!遲咗班車就有啲趕要跑啦!返去食埋早餐就搵嘢做吓,好在有嘢做時間都過得快,阿姐成日出出入入搞到我打機都打得唔安樂囉!午飯今日食米線,Ivy同Ruby去買,佢地話好多人呢,好在有佢地買返嚟,我可以好舒服咁食,不過少辣都食到我出哂汗呢!食完個時間出德福又唔係,咪落樓下企吓算囉,好過喺位蝕呀,2:30先返去!下午阿姐去咗開會,放縱狂打機,放工前手多睇吓交通,龍翔塞到爆,馬上轉撘地鐵,返到去快手執屋,因為又有人嚟睇樓,6:30就來到,好在執得切,跟住叫佢地落樓先,仲爺去踩單車!睇樓睇得好快,好似睇示範單位咁!落樓同佢哋會合,行出美孚食茶記,食完嫲嫲就返屋企,我地就返屋企,打完一輪機去沖涼,Barry就上來幫我過iPhone ,有個IT supporter係唔同啲,雖然整咗兩個幾鐘,又要睇佢講養生推銷嗰啲嘢,不過呢啲cost嚟嘅!到老公放工回來,用佢做埋耳貼實驗先走人,佢除咗好長氣其實都冇咩!

沒有留言:

張貼留言