2021年3月3日 星期三

3/3/21

 3/3/21     WED     COOL

今日都係悶悶咁過啦, 成日FF幾時可以離開呢個生活, 開展新生活! 返去食埋個早餐就做吓嘢, 完全係慢慢做, 打吓機的狀態, 做咁快又冇人讚, 仲比人覺得你好得閒咁, 洗鬼咁勤力咩! 午飯後都係上得福行個圈, 買埋麵包! 下午返去又係慢做吓嘢啦, 果然嗰條友就問我得唔得閒, 咁我梗係佢唔得啦, 成日想人幫佢做嘢, 咁佢淨係出糧得啦, 痴線, 結果佢條下屬又幫手阿姐又幫手, 真係巴閉, 我地兩個做嘢鬼有人幫! 放工返到去發現又係咩功課都做唔齊啦, 跟住又冇上下午嗰堂咁啦, 開始激我, 到食完飯嫲嫲返埋屋企後, 正式激爆我! 打到佢死, 想佢好好讀吓啲英文啫, 邊有咁難呀, 成日借啲二想唔睇, 真係好乞人憎! 但個衰仔之後又會氹番你, 死未!

沒有留言:

張貼留言