2021年3月25日 星期四

25/3/21

 25/3/21     THU.    WARM

今日下午要去複診,所以只係返半日,朝頭早都唔想再講,返到去食埋早餐都九點幾,阿姐上年又請咗假,咁梗係自由時間啦,主力都係打機,間中都有做吓嘢。差不多一點準備收工,搭地鐵返到美孚,同嫲嫲佢地會合,食埋午飯陪佢哋買埋餸,我就搭巴士去複診,以為中咗去到,可以早啲睇到,點知之前啲人全部都好想食,所以我都等咗個幾鐘先有得睇,咪係咁打機囉,見到醫生順手問埋佢,寫reference letter同埋可唔可以攞多啲藥嘅問題,佢都問我係唔係移民,我咪話係囉,佢就叫我下次複診時同醫生講,同埋我的藥都好我都會咁就算去到都唔怕麻煩。我行落去葵廣嗰陣時買iPhone套,估唔到上次買嗰間冇開門,咁我咪搵其他囉點知都搵唔到我呢隻質地,好在最終臨走時嗰間終於開飯,終於可以買到,跟住搭42返屋企,開始係咁教宗嘅做功課同埋執齊聽日交返學校啲功課,又係甩甩流流啦,直到食飯都仲未執得完,真係好吃力。食完飯繼續,等佢做埋數漏咗個字,都差不多九點啦,終於可以休息吓做埋運動沖涼打機!

沒有留言:

張貼留言