2021年3月20日 星期六

20/3/21

20/3/21      SAT.    HOT

今日都冇嗟好寫啦,因為我都係喺屋企,早上老公揍子元去踢波,我就瞓啦,仲爺入過嚟睇我幾時起身,肚餓喎咁一定要起啦,佢隻手都仲好腫,唯有搽藥膏架咋!整咗好豐富早餐,又整又洗咁都好大工程。搞掂都1點幾,但12點幾老又就打嚟話出去食晏,所以其實都唔係好食得落,不過呢間車仔麵都幾好食,唔錯呀!食完回家,老公補眠又去咗瞓,我就摺衫都有排玩,子元溫溫吓書又瞓鬼咗,冇鬼用!跟住去踢波又著錯衫,仲叫我攞去比佢,我火到爆佢啦,仲要喺Konter group爆,阿sir馬上撲火,話佢地會處理。咁我就繼續同仲爺做埋英文份卷囉,好難下星期吉卷咁交架!8點多咪煮晚餐囉,煮完就食啦,都唔等笨元,食完仲要清潔呢!然後又開始好攰咁,攰到眼又矇力又冇咁,要沖咗涼先好啲呢!

沒有留言:

張貼留言