2021年3月7日 星期日

7/3/21

 7/3/21       SUN     WARM

星期日嘛梗係瞓到自然醒, 但都係9點幾就醒咗, 然後去君日食早餐, 今日程生帶敏營去海洋公園, 咁老公本來話帶佢去洗車嗰到, 結果就借埋架車比我地今日用, 不過我都冇用過, 係食完早餐返去後用過, 返到去就係咁同仲爺做功課溫書, 老公又要去洗車, 又要去幫嫲嫲整嘢, 回來後我又火緊, 對住仲爺溫書好難唔火, 咁我又浪費咗一日比佢! 3點幾老公帶子元去比賽, 我就同仲爺溫書, 4點多老公又話有人嚟睇樓, 咁搞到我又唔可以煮食住, 等啲人嚟睇完先再煮, 每次有人嚟睇都令我希望可以快啲成事呢! 到7點幾就出發去長沙灣會合, 約埋程生佢地去咗食肉肉, 好滿足呢! 

沒有留言:

張貼留言