2021年3月5日 星期五

5/3/21

 5/3/21     FRI.    WARM

終於嚟到星期五,今日點都要扮嘢做吓嘢,雖然只係做到朝頭早,但都叫做郁過!返去食埋個早餐先做嘢,但其實都心不在焉,午飯後去德福,買來今晚煮意粉啲餸,老公突然打嚟話今晚有人嚟睇樓,又叫我安排吓!同阿媽講咗,佢就話我返嚟佢就返屋企,唔阻住我!下午完全冇mood做嘢,同Givens講開英國學校啲嘢,搞到我又心大心細係咪真係選擇Maidstone,放工即刻返去,阿媽做投訴去兩個完全唔聽話,真係俾佢兩個激死,我已經要好快手咁樣清潔屋企㗎啦,又要執返整齊,都唔得閒鬧佢地住。快手職員都未到6:30 ,等個經紀大客上嚟睇,同埋嗰邊咁咋喎,都唔知睇到啲乜,真係好想可以成功搞掂快啲走!快手煮埋個晚餐,就好鍾意去小童合唱團,我自己就行街,又買咗一堆嘢!返到去都係做埋運動沖埋涼就講佢哋去瞓覺!

沒有留言:

張貼留言