2021年9月15日 星期三

15/9/21

 15/9/21     WED     WARM

今日都有安排哂節目, 不過7點幾突然有條友上門話唔知找邊個, 我真係聽唔明, 但佢又要我證明我唔係佢講的人要睇passport, 事後諗番都唔知有冇問題, 早知影咗佢個工作證, 但比人嘈醒係唔會諗到咁多嘢! 就照比佢對咗就算, 但就瞓唔番囉! 8點多起身煮早餐叫佢地食, 食得嚟又要準備出去配眼鏡, 第一次喺英國同佢地驗眼呢, 廿年冇喺瑞興以外的地方配眼鏡啦, 仲要係英文版, 子元都算handle到, 仲爺就要翻譯, 總算個幾鐘之後順利完成, 本來係唔洗錢, 但要配防反光鏡就要比20磅, 咁比起香港點都抵架啦, 配完子元就去咗剪頭髮, 第一次比Ann以外的人同佢剪頭髮呢, 16磅都OK啦! 去食埋午餐就到去子元學校參觀啦, 要先登記, 然後就等個老師帶我地行, 去咗佢office, 講埋選咩科, 好似好簡單咁, 但子元啲英文比我想像中退步咗! 我聽老師講嘢都聽到9成, 答嘢其實都已經唔洗諗, 佢地真係要努力啲學! 行完就可以去買埋校服, 最貴係校服架啦, 買咗130磅! 星期五可以返學! 返到去又睇吓樓咁啦, 再send咗幾個request! 食完飯就沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言