2021年9月1日 星期三

1/9/21

 1/9/21     WED.    COOL

今日都忙碌,book 咗今日去掉垃圾,要掉recycle 嘢就要自己運去!食完個早餐收拾吓差不多就出發,原來去到make sure你有book 到就入去自己掉,全自助!搞掂就去埋GP登記嗰度問清楚佢我地全家個登記係完成未,因為仲未收到信,個女仔好好人咁幫我找,但一時間未必得,就叫我5點先返去幫我print埋個summary, 咁就返屋企接埋兩個落broadway先食個午餐,然後去整個電話卡,又要買衫買日用品,但張電話卡係唔得囉,老公淨係叫我等,等咗全晚都係唔work,明天再攞落去再處理啦!跟住去龍鳳嗰頭間油站入埋油,買埋餸就回家,煮飯沖涼食埋都係七點幾,老公就一路等門口個車位吉出來可以泊番埋嚟叉電,等到10點多比佢等到,Jeep今冕有得叉電啦!最後打咗陣間玩咗陣啤牌就休息。

沒有留言:

張貼留言