2021年9月17日 星期五

17/9/21

 17/9/21     FRI     WARM+

今日係子元開學的日子, 7點就醒咗, 梳洗整飯盒整早餐等等, 8點出門口, 因為唔知條路塞唔塞, 所以都係預早少少好! 知佢喺學校門口實唔比我影架啦, 咁就喺屋企門口影番張開學相啦! 送咗佢入校, 我地先返屋企食早餐, 本來諗住要去睇樓, 約咗1點但又改咗, 所以冇咩做, 就出去買嘢整明天野餐啲嘢, 老公又忽發奇想啦, 整威靈頓牛肉月餅, 咁佢整啫又唔係我我唔阻佢啦! 回家我咪專心諗吓點整好份cover letter找工, 萬事起頭難! 2點幾又出門口去接仔放學啦, 聽佢講番學校啲嘢, 都覺得天父已經安排好呢學校比佢, 起碼佢鍾意先, 科目同模式都啱佢, 上堂講嘢討論唔會比人鬧, 可以踢波, 數學又明又識做等等, 又冇咩功課, 總之希望佢讀到又讀得開心啦! 回家後我繼續做陣嘢, 4點幾又出門, 今次係揍仲仲去學籃球, 係佢要求咁就踢勤少去試吓先啦, 1個月50磅有8堂, 打足兩個鐘, 減吓肥都好! 過到去咪同炮哥吹住水咁等囉, 見到仲爺個BB樣打波真係好可愛! 返到嚟到7點幾, 老公快手煮飯, 仲爺叫餓啦! 我都係繼續諗埋我個cover letter, 又找吓工作咁, 因為要借錢買樓先要有工, 好! 努力加油!

沒有留言:

張貼留言