2021年9月23日 星期四

23/9/21

 23/9/21     THU     WARM

今朝我地又去wet啦, 朝早分頭行事, 老公揍子元, 我揍仲仲返學, 因為仲爺真係好慢, 大家都出得門口佢都未食早餐, 結果咪要我同佢行過去囉! 然後佢去學校同我會合番, 仲爺好似好快已經融入咗學校生活咁, 幾好, 起碼佢話佢鍾意番返學, 已經係最好! 約咗炮哥佢地9點3集合, 今日去個幾鐘車程的outlet睇名的, 都係睇唔買架啦, 但最終買咗LC的 pepper and salt樽, 都幾貴架但又真係幾靚! 最後仲幫May買咗套! 行吓食吓嘢咁, 玩到點幾就要走啦! 回程渣番公路走快好多, 因為去程時google map指咗我地行小路, 係遠咗但境就好靚囉! 2點多返番去Ealing, 大家又分頭揍仔啦, 仲爺今日又係好開心咁啦, 等我地買完餸回來同佢睇書佢都肯睇肯讀, 已經係非常好! 子元雖然仲要督, 但都肯睇番今日教嗰啲嘢, 慢慢嚟啦冇得急! 晚飯好正, 老公整咗土匪雞翼, 明天佢地試吓帶飯, 試吓個熱飯盒!

沒有留言:

張貼留言