2021年9月25日 星期六

25/9/21

 25/9/21     SAT     WARM

今日都有活動, 子元10點踢波, 我地又要去睇樓, 都係去搞吓事啦, 因為都唔夠錢買, 要找到工才可上會! 今日去Hayes睇, 地點係幾靚, 屋苑設計但太走馬看花, 唔係太了解到, 又要趕住返去接子元, 因為琴日吹完話冇油供應後基本上今日所有油站唔係排哂長龍就係已經冇油, 好在我地係行電, 唔入油住嗰1小時生活圈仲頂到! 12點接咗子元就直接返屋企, 等佢沖咗涼就行出去食咗午餐先, 然後再行過Broadway, 因為要攞眼鏡! 其實本來都好快, 但因為仲爺嗰副只係換鏡片, 要放低一個鐘, 咁就要行住街等囉! 飲咗珍珠奶茶, 買咗飯袋比仲爺, 子元又話要返去打機, 咁就佢同老公返去先, 我同仲仲行吓瑪莎等囉, 我仲換埋條免費麵包, 真係抵! 終於攞埋眼鏡可以回家, 老公預備吓今晚個蘿蔔牛腩, 然後就走咗上房補眠, 我就搵吓工囉, 又迫咗仲爺做咗啲數學功課先, 星期三先交可以慢慢做! 8點左右它公先肯起身開飯, 飯後都好攰了, 沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言