2023年4月20日 星期四

20/4/23

 20/4/23     THU     COLD

今日本來都簡簡單單咁開工,跟Daisy就上肯定多時間做自己嘢,點知小息之後佢又話唔舒服要早走,撞正有人嚟替更食飯,但學生想走唔到我話事比唔比得佢走架嘛,同事都叫我問大姐,但佢又去咗上堂,我去課室搵佢佢竟然又叫我call SLT,最終替更嗰個話問咗訓可以走,最慘我得番10分鐘食飯,之後就等到佢家長嚟我咪返大房等指令,叫我搵番Jazzy返嚟喎,但都搵唔到,唯有夠鐘去課室會合!襯有時間就問咗同事聖誕請假單嘢嘅意見,都有啲得著!最尾兩堂捱埋佢就放工,接咗仲爺返屋企,等老公返嚟揍佢哋踢波,我就喺屋企預備晚餐,老公整好隻鴨我跟程序做就得,好好味呢!

沒有留言:

張貼留言