2023年4月27日 星期四

27/4/23

 27/4/23     THU     RAIN

今日兩隻嘢都唔洗返學, 但係我就要返工囉, 因為唔想再請假啦! 所以整好早餐食埋就出發, 仲爺已經起咗身, 笨元就未! 返到去學校其實有種都唔知做咩咁, 因為其實真係幾無聊, year 11要返, 咁就要同佢地點名, 然後分咗兩批, 我跟咗嗰批去sport hall, 佢地做吓數學卷, 我都攞咗兩份比子元做, 但啲學生真係幾唔願做, 都唔知嗰啲學生點考試! 11點半就放飯, 全部人坐埋喺大房食, 咁咪跟大隊囉! 然後就繼續開工, 本來想好好自己去做, 但嗰條阿毛又要一齊做, 拖慢哂啲時間, 仲要喺到想學我用keyboard轉page等等, 雖然我唔算好叻但一定比佢地好囉! 終於捱到放工, 好在2:30就放得工, 咁就去咗sainsbury's買餸, 難得唔洗趕接放學, 不如就去買啲平時買唔到! 最終買咗好多, 好在都攞到返嚟! 今日佢地要踢波, 咁我又可以繼續嘆我的BL劇, 差一集睇完佢地就返嚟啦, 又唔可以睇埋!

沒有留言:

張貼留言