2023年4月5日 星期三

5/4/23

 5/4/23.    WED.    COOL

今日都冇出過門口,所以其實都冇咩好寫,朝早八點幾起身梳洗整早餐食,然之後就預備定午餐嘅粥同埋炒麵,呢啲都係比較相似嘅嘢,然之後就開電腦做吓嘢,醒起我啲按金仲未退返,就email去問吓,最終佢話我個戶口資料唔啱,佢哋就冇再理,呢啲係咩做法!我俾返銀行資料,佢希望聽日做得返啲錢俾我,窮嘅時候就會諗吓仲有咩人爭我錢!鄧子園踢完波返嚟就食午餐,然之後都係邊上網邊打機,跟住就再煮今晚嘅菜湯,因為我好想食西芹同蘿蔔,所以我自己另外煮起咗一個煲!晚飯時間佢哋睇曼聯,所以食完我就洗碗摺衫然後沖涼!

沒有留言:

張貼留言