2023年4月3日 星期一

3/4/23

 3/4/23.    MON.    COLD

假期開始嘅星期一,瞓到自然醒,然後準備食早餐,食完早餐都唔可以再繼續等hea落去,所以都要搵啲嘢做吓,咁樣嚟講就係整個plan睇吓今個假期要做啲咩,現在用上面個方法寫低幾點做咩幾點到你,因為根本行唔通!所以只係唔想車仲好日期,然之後喺嗰日有啲乜嘢叫做就寫低,細佬邊幾日要做練習有寫低,我都唔會咁殘忍日日都去做,因為我都要出題目,結果一次過出晒七日嘅練習命都冇!搞掂晒佢之後我就煮午餐,都係食返琴日啲餸再加個烏冬!跟住我就出去攞藥同埋買嘢啦,去咗兩間超市都買到滿晒返嚟!返到嚟細佬同我講佢喺後院踢波嘅時候踢咗個波去唔知邊個後花園,但係目測根本搵唔到,我估佢根本就係想去唯一一個人哋都唔容易佈滿雜草樹木嘅後花園,我真係冇本事幫佢執,激到火都嚟,總之就不停係咁企!之後我都唔想理佢,攞好材料去包雲吞好過!

沒有留言:

張貼留言