2023年4月8日 星期六

8/4/23

 8/4/23.    SAT.    COOL

今日係小圈子的聚會,givens北上探我哋,不過佢地都中午先到,先嚟放低啲打邊爐食物,跟住就去餐廳食嘢,一食就兩個鐘,吹咗好多水,天南地北講一餐,下一個景點係龍鳳行shopping,再買吓今晚打邊爐嘅嘢!去龍鳳行買完嘢,喺門口撞到鎵樂仔爸爸,不過鎵樂仔同媽媽入咗去,變咗冇機會見過面,難得佢哋喺Kent過到嚟!因為哥哥夠鐘踢波,所以我哋出發去球場先,佢哋口中,喺球場隔籬個公園比三個細路放下電,我哋就繼續吹水, 4:00到就回程,不過老公就喺球場等資源踢埋波先湊佢返嚟,我哋就返咗嚟先,準備好打邊爐嘅嘢,等佢哋踢完波返嚟就可以開餐,其實一吹水時間就過得好快,並預備邊等,都7:00先至開始,因為哥哥夠鐘踢波,所以我哋出發去球場先,佢哋後join,喺球場隔籬個公園比三個細路放下電,我哋就繼續吹水, 4:00到就回程,不過老公就喺球場等剪完踢埋波先湊佢返嚟,我哋就返咗嚟先,準備好打邊爐嘅嘢,等佢哋踢完波返嚟就可以開餐,其實一吹水時間就過得好快,邊預備邊等,都7:00先至開始,最後佢哋9:00前就要走啦,因為揸車返去都差不多要兩個鐘!

沒有留言:

張貼留言