2023年4月7日 星期五

7/4/23

 7/4/23      FRI     COOL

今日出咗成日街!首先約咗Letty佢哋去行outlet,要揸一個鐘頭車有多先至去到,其實初初到步嗰陣時我哋都去過,不過我哋嗰時四個都冇嘢做,喺閒日四個大人自己去,今次又係復活節假又帶埋啲細路,不過對我嚟講都冇乜分別,因為我都唔會玩嘅, outlet即係賣名店嘅貨,名店即係貴啦,咁點解要買啲貴嘢呢?又唔需要用!反而係之後行Nike嘅時候幫子元買咗三對襪,嗰啲就真係抵啦!最後喺附近食埋嘢當中餐,就馬上返去接子元,因為4:00 book咗碌齡!仲要勁塞車,所以最終叫子元行上嚟大街,大家嗰邊同我哋會合都叫做可以四點多少少就去到玩!都打得幾開心,不過第一鋪我打得好差,第二鋪先叫做攞返個手感。打完都各自散場,我哋就去咗買珍珠奶茶,然後去買超市先至返屋企!因為整鴨腿湯飯,返到嚟其實已經七點幾八點,整得來九點幾先至食飯,所以好夜先至有得瞓覺!

沒有留言:

張貼留言