2023年4月1日 星期六

1/4/23

 1/4/23.    SAT.    COLD

今日八點幾就最遲先起身,因為細佬踢波踢九點,點知去到球場出邊已經覺得唔對路,因為今日唔使練波,可能佢只係練咗一堂教練冇特別通知佢掛,好在12點佢可以再去Acton Ealing踢,咁我哋就先去食咗個早餐,然之後返屋企,好奇怪地同一個球會,但係哥哥就要練,所以老公車咗哥哥練波,就返嚟接我哋,然之後就去佢哋嗰邊度細佬練波,綁草場就唔使踢到成心泥都係好事,踢到點多啲就返屋企,等細佬沖涼食嘢期間,因為另一個球會嗰班去國外集訓嘅事,退唔返錢, WhatsApp上面同教練喺度講,大家要齊齊去處理,我都叫咗唔好俾錢㗎啦,啲男人係唔聽嘅,而家搞出個大頭佛,又要我哋嚟執手尾!真係講起就火滾!幾廿年啦,咁多次都仲係咁樣,叫咗佢唔好喺呢度做,咪又係得個吉,點解一開始唔聽話俾我聽,硬係唔信我哋女人嘅直覺,係有問題㗎嘛!總之而家希望可以攞得返啦,咁就搞到我乜嘢都冇胃口食,但又要出門口,因為子元又要練波,本身諗住去完球場就去換車胎,點知我哋差唔多到嘅時候,哥哥又話佢冇睇清楚個場地,原來今日係另一個長面,結果又要返轉頭車佢去另一個球場,所以去到車呔舖嘅時候人哋已經閂咗門,又係得個吉!啲男人可唔可以細心少少?唯一一樣做得成嘅就係帶細佬去買部運動眼鏡,因為問咗另一個家長喺ealing Broadway配嗰間眼鏡舖根本就有得配,最後買埋嘢食返屋企可以休息吓,等老公接埋子元返嚟就煮晚餐,食完睇晒兩集模範的士先至肯去沖涼,所以差不多11點幾12點!

沒有留言:

張貼留言