2023年3月31日 星期五

31/3/23

 31/3/23     FRI.    RAIN

終於最後一日返學喇,真係好興奮,大家都放早嘅星期五,非常之充實!朝早照常湊咗細佬返學我就返工,雖然今日要跟對面妹,但係都冇乜嘢,炮哥佢哋問今晚去唔去睇馬戲團,本來都有啲猶豫,不過我哋只要買多咗張飛,就可以一齊去睇,其實都幾抵,同埋我都想睇好耐,不過老公實唔會去睇,大家一班人去,佢就可能會去!最終我幾經辛苦上網買到飛,因為喺學校開住工咁樣嚟買飛其實都幾艱難,好彩都俾我搵到機會快快手手做咗佢!學生們12點就放學啦,我哋12:30要去禮堂聽校長講嘢,佢都好快手唔使半個鐘就搞掂,期間我哋仲食咗午餐,都係三文治咖啡咁簡簡單單!我見時間許可,就叫哥哥唔使去接細佬,我自己慢慢揸車過去接都仲可以!返屋企會合咗之後就去郵局攞郵件,不過又大雨又塞車, 10分鐘車程揸咗半個鐘有多!攞元件喺附近食埋午餐,就返屋企準備今晚去睇馬戲團啦!早啲出發,過到去同佢哋會合佢哋會合,一齊食咗晚餐先入場,去咗食一間日本嘢,老公好豪氣咁叫咗刺身,仲有食咗四個拉麵,咁就冇咗100磅,不過又真係幾好食!馬戲團係今日重點,我都唔知自己其實有冇睇過,不過佢呢個似雜技團多過馬戲團,總之每個表演同埋間場都做得好好,我哋今次俾咗13個就可以全家一齊睇,其實都幾化算足足睇咗兩個鐘,差不多10點先至散場,所以返到屋企沖完涼都差不多12點啦!

沒有留言:

張貼留言