2023年3月13日 星期一

13/3/23

 13/3/23     MON.    WIND

今朝開始就好大風,不論行路同埋踩車嘅時候都好容易吹結,好誇張!返到學校開工之前,梗係叫老細填咗張假紙先,第一堂又要跟Jazzy,佢今堂要測驗,其實我可以冇咩做,但係佢真係要我幫手,不過我都幫唔到佢啲咩,因為嗰部份嘅History我都冇讀過,我只可以將個題目譯返中文俾佢聽就算! 10點左右Bella就返,接咗佢都係照去上堂啦,佢今日都算好合作,所以成日都平安無事順利放工!幫手去學校接細佬,今個星期係佢最後返Drayton green啦,接咗佢就直接返屋企啦,佢話要食撈麵又要整俾佢食,之後又要溫書,哥哥練完波返嚟,老公都差唔多返到,六點幾就開始煮晚飯,早啲食完就可以睇晒模範的士先至洗碗沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言