2023年3月26日 星期日

26/3/23

 26/3/23.    SUN.    COLD

今日開始轉夏令,所以今朝起身發現係9:30有啲驚訝,因為我好少可以瞓到咁晏,其實為返只係瞓到8:30左右咁都正常!細佬要比賽,子元要補習,所以我點都要跟埋去球場,不過喺球場咁耐對我嚟講真係有啲挑戰,我呢個傷者真係唔應該企咁耐,去到下半場仲開始落雨,所以完場嘅時候我都冇咩可以做,淨係想快啲上返車,因為凍個人自然縮埋一舊,跟住膊頭個傷口就開始抽筋,成個人好辛苦!上咗車亂翻休息,一陣好好多啦,跟住我哋就去咗附近嘅Sainsbury入一個星期嘅課,咁就唔使湊完細佬放學又揸返轉頭去Lidl買餸!買完之後都差不多時間去接哥哥放補習,仲要去買飯團,然之後先至車佢去球場練波,跟住我哋就返屋企,食埋嘢就做功課,我就要休息一下,係咁敷冰,希望快啲好返,聽日返學都唔知頂到幾耐!所以今日晚飯都要子元幫我洗碗!沖涼早啲休息,聽日朝頭早咁嘅身世去準備返學要預鬆啲時間!

沒有留言:

張貼留言