2023年3月3日 星期五

3/3/23

 3/3/23     FRI.    COLD

開埋今日又放假啦,真係好!如常返到學校等開工,第一堂都係湊住Jazzy,Bella10點啦左右就返,但係因為geo我知其實唔想,所以去課室路過面就帶佢去圖書館,我又可以做吓自己嘢幾好!小息如常同佢哋去吹水,真係吹得幾開心!然之後double lesson science放飯我都放咗半個鐘,返到嚟其實都冇乜理佢,我見佢又唔係好想做嘢咁無謂兩敗俱傷,都係各自各分開啲好!諗住正正常常去食晏啦,總之因為佢想去廁所,如果個廁所咁啱突然之間有人入咗去,佢就發癲呀,留低晒啲嘢走咗去,我又要攞嘢又要追佢都唔知做得邊樣,仲要有啲廢柴老師問使唔使幫手,我心諗你幫手佢就同我去追啦,講經!好在最終有啲學生都知我搵緊佢,就話咗俾我聽佢去咗咩方向!今次去咗一個新地方,仲要都幾偏僻下,玩鬼我咩!最終梗係要call SLT,雖然中途有人嚟過,但係都幫唔到啲咩,差唔多放完返之前就有個專業啲嘅嚟到,夾手夾腳捉咗佢去大房坐,佢真係唔再去上堂,只係坐喺度睇書,啲人走晒佢就好安心,不過麻煩老師嚟到想問佢嘢,但Bella完全唔理佢,其實有少少心涼,你估你真係問佢咩佢都答你係傻㗎!坐到三點多啲就去Reception,送咗佢走我都預備閃人彈閘!接咗細佬就買餸返屋企,因為佢哋去踢波,其實我都冇咩嘢喎,星期五仲要只係煮意粉簡單好多,所以佢哋出咗去之後,我主力都係睇電視,摺咗衫,差唔多時間就煮晚餐!

沒有留言:

張貼留言