2023年3月20日 星期一

20/3/23

 20/3/23.    MON.    COOL

今日仲爺第一日返新學校,大家都有少少嚴陣以待,早咗少少出門口,去到學校今日比較特別,因為喺reception放低佢,我就走得,而且可以早少少,所以我返學校嘅時間都中咗,試咗條新路線,真係超級快,唔使20分鐘,已經有新學校去到學校,所以今日咁早返到去都有啲蝕!今日Bear又無返,所以我就跟Aisha,都冇咩所謂啦都係咁做姐,而且仲可以早啲離開課室,早啲收到工,都係好事!我今日一日都係掛住細佬,唔知喺新學校點樣,放工即刻飛車過去,估唔到真係18分鐘就過到去,起碼唔係最尾一個接佢放學!揍咗佢之後去超市買埋晚餐就返屋企,條友仔成日唔想溫習,最終我都係唔會放過佢,不過今日只係溫咗中英數,我未睇新嗰本書,新學校開始有本好後嘅書佢睇,好事嚟嘅!晚飯都幾早開,所以睇晒模範的士先至洗碗沖涼!

沒有留言:

張貼留言