2023年3月7日 星期二

7/3/23

 7/3/23.    TUE.    COLD

今日都有啲凍,估唔到晏晝仲有少少雨雪落下,雖然好細同埋好短時間!今日完全冇見過麻煩老師,心情非常之好,另外呢兩日Bella都唔番,我就跟另一個學生,佢真係需要比較多協助,所以我都冇得做自己嘢!第一堂基本上係冇嘢做,喺度等,都唔知做乜!跟住全日都係正常開工啦,只係冇機會同佢哋吹水有啲慘!臨放學3:00帶個學生出去,另一個仆街同事就話唔係應該3:10先帶佢出嚟咩,我話我睇咗email啦唔係呀呢一個係3:00就一向都係,佢阿媽會來接佢㗎,幾想小實佢!放學馬上飛去接細佬,順手問埋老師退學安排,佢就同我哋一齊去Office攞表格,填咗聽日交返嚟就得啦!買埋餸返屋企,佢哋又差不多要出門口,因為老公話叫子元帶佢哋去踢波,因為返到嚟接咗去球場就遲!咁我就喺屋企自由活動,預備晚餐接好啲衫會係咁,預返時間佢哋返嚟就開飯,跟住都係追埋套劇沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言