2023年3月2日 星期四

2/3/23

 2/3/23.    THU.    COLD

今日係教師罷工日,所以我都唔使返,請咗假睇住佢哋,順手去埋仲爺新學校,不過因為10點幾約咗,所以唔使咁早出門口,原來可以帶埋小朋友去,總之帶埋佢去睇吓學校啦,其實去到都冇咩特別都係問吓有關小朋友嘅嘢,然之後帶你行過圈問返你有咩問題,最後帶埋你去睇吓返放學接送嘅地方!全程都唔使20分鐘,攞埋啲文件填完交返返嚟就得!搞掂我就返屋企,基本上都冇再出去啦,摺埋啲衫就煮午餐,其實都係煮幾個麵,食埋琴日啲牛腩跟住就洗碗,然後開始要填表,又要覆下電郵咁,時間都唔見水!老公返嚟之後又要捉咗佢落去亂出街,佢條友手腳都唔協調,都唔知佢點年,但兩位仁兄又話佢因為冇着波鞋所以做唔到,我都唔知講咩,我淨係覺得搞着我,又要教佢,但我又唔係好識,又好凍,一句講晒,就係吃力唔討好啦,以後唔好再搵我!之後我上咗房對住部電腦好過!煮好飯先落嚟食飯,然後都係洗碗沖涼休息,返埋聽日就可以休息返兩日啦!

沒有留言:

張貼留言