2023年3月10日 星期五

10/3/23

 10/3/2     FRI.    COLD

今朝開我都仲有落大雨,好彩放學嘅時候已經天晴!放到去照常開工,都係等時間過啦!最好笑係Jazzy個電話影咗人哋啲相,老師要佢刪除,佢話刪除咗,但老師要佢可以刪除的File度在刪除清咗佢,但佢個電話係用中文,老師唔識睇,跟住我啲同事就話我識佢就叫我幫手刪除咗!今日啲時間好似有啲難過咁,天氣太凍,室外又好辛苦,但係室內有陣時又好悶,真係好難取捨!總算順利放完飯,準時收到工就唔理咁多啦!去公園接細佬,但明顯佢,最終去番學校門口搵佢,改完佢哋未走,條友仔唔記得攞水樽又唔早啲出聲,去返工完之後又要返番過去攞!俾佢玩到4:00就要走啦,仲要返去買餸!返到嚟老公瞓咗覺都好正常啦,琴晚睇過應該三點幾先返到嚟,到佢哋夠鐘踢波就叫醒佢出門口,我就自由時間,預返時間煮晚餐就得啦,所以又開劇嚟睇,睇返之前聽口水嘟嘟介紹嗰套重啟人生都幾好睇!

沒有留言:

張貼留言