2023年3月1日 星期三

1/3/23

 1/3/23     WED     COLD

今日明明溫度唔凍, 但唔知點解體感咁凍! 朝早照常返學, 第一堂完全冇嘢做, 因為今日Enrichment day, 一句講哂冇嘢搵嘢做的一日, 完全唔洗上堂, 所以Bella未返基本我都係hea吓就算, 等佢嚟到就帶佢去應該的地方, 都係跳吓舞喺課室睇吓嘢做吓工作紙咁, 冇事冇幹順利到放學, 佢地就放2:45, 我地就要等到夠鐘先走得, 要去hall架但未開始做啲咩我就已經夠鐘走, 所以呃咗杯咖啡同餅乾就走人! 去公園接仲爺, 比佢玩到夠皮就算, 因為星期四五都冇得玩, 我見狀況就不如喺呢頭買埋餸先返去! 返到去好忙咁又要整嘢食, 同埋已經5點啦, 不久老公都返到, 所以又要準備晚飯, 飯後仲要覆重要email, 舊屋嗰到出咗check out report, 我梗係講價啦, 一於壓吓價先等佢再還! 

沒有留言:

張貼留言