2023年3月14日 星期二

14/3/23

 14/3/23     TUE.    COLD+

返埋今日又放兩日假,真係開心!今朝返到去閘閂晒,差啲入唔到去,又已經趕時間喎,我仲以為自己遲到添!照常開工啦,第一堂跟Jazzy,佢今日好唔腳,我都黑佢面㗎啦,好在只係跟佢一堂!第二堂喺reception等咗a Ella 一堂佢都無返,原來已經send咗email俾阿姐話佢唔番,但係又冇人話我知,不過我都冇咩所謂,坐一堂都幾舒服!本來以為今日繼續要跟住瘟神,好在只係要跟另一個簡單啲,都順順利利,想完晒啲堂,仲幾好玩添!三點送咗佢走我就自由啦,等到夠鐘即刻去接細佬,今日尾二一日喺Drayton green,我都有啲唔捨得!買埋餸返屋企快手執嘢出門口,因為我要同佢撘巴士去練波,老公返嚟先揍唔切,去球場會合咗再車我返嚟,好好hea吓等老公返嚟煮飯食!

沒有留言:

張貼留言