2023年3月8日 星期三

8/3/23

 8/3/23     WED     VERY COLD SNOW

今朝一起身就見到一地雪, 好在出門口前已經停咗啫, 唔係要雪中出車又好辛苦! 順利返到學校, 又係時候開工, 其實都冇咩特別, 只係小息時冇得同Letty佢地吹水有啲悶啦, 咪睇吓手機囉! 繼續上堂放飯等等啦, 時間都過得快! 係午飯時有啲驚喜, 我個學生喺飯堂食飯, 咁就可以同佢地見吓面啦! 肥婆仲比我試咗佢個海帶湯, 好好味呀, 我叫佢教我點整, 佢話Send比子元再比我呢! 順順利利又放學啦, 快手返去接仲爺, 因為keep住落雨, 快啲返屋企好! 返嚟都係係咁食嘢啦佢, 唔叫都唔肯停! 預備吓晚飯啲嘢, 同仲爺溫埋書, 又係時候煮晚飯, 食完睇埋套劇就洗碗沖涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言