2023年3月6日 星期一

6/3/23

 6/3/23.    MON.    COLD

今日都係照常咁返工返學呢,返到去都有啲趕,快快手手開工,第一堂跟完Jazzy就去接Bella!其實全日都相安無事,小息嘅樣,佢有佢同朋友傾偈,我又冇同朋友傾偈,上堂嘅時候佢肯上嚟想,佢唔上咪算囉,反正都逼佢唔到,去到放學嘅時候,其實佢都已經自己睇書睇咗一堂,同埋喺課室係完全冇作為,因為個老師都唔係教書,快啲叫佢哋睇吓跟住就派卷,派完卷就叫佢哋自己再貼下貼下營,應該做嘅都做晒啦,咁三點有多嘅咪開始執嘢,搬去大房擺低埋啲嘢就去reception 啦,點知麻煩老師又出現啦!仲要好似搞到好大陣仗咁,早嗰少少走有咩問題呢?佢條仆街做乜高分低能!總之佢就係擾民嘅一種,嬲到我就算放咗學出門口喺條街揸住車都要大大聲聲鬧佢仆街,你就知我幾嬲!返到嚟同細佬又要講同子元又講同老公又講,總之就要講到我自己冇咁嬲為止!之後又因為阿哥有個球會話去瑞典訓練,但我覺得又貴又唔係真係咁值得,重點係我仲係未放心佢自己一個人去咁遠,帶唔到工人好似唔係好明咁,覺得有機會就應該要比佢去,但好多嘢都要量力而為㗎嘛,好多時我講完其實佢都明,同埋差不多£1200,等於我一個月人工,我覺得真係唔值得囉,希望再講得服佢!

沒有留言:

張貼留言