2023年3月24日 星期五

24/3/23

 24/3/23.    FRI.    RAIN

今日真係多災多難嘅一日,朝早難得book到GP,就返咗學校先,然後再申請出去睇醫生,本來以為可以睇完就返屋企,早知我唔咁樣申請啦就唔使再返學校啦,亦都唔會有之後嘅事發生!做嘢做到咁上下就去睇醫生啦,咁都冇乜嘢,總之睇咗醫生驗咗了,等報告,不過佢就俾咗藥我食先!返到學校繼續跟更表做嘢,如常咁樣準時收工,午飯嘅時候突然之間落冰雹,不過我喺室內食緊飯就唔係好大影響,當左放學嘅時候就係今日嘅欺辱啦!我揸咗一個街口,突然之間落冰雹,本來諗住揸上行人路被一地線,就係因為想博嘅時候睇唔清楚,架車一失控就拋咗我出車外,我落地之後仲要停唔到,直至個膊頭撞咗埋去行人路邊嘅牆身先至停到落嚟,路過嘅車即刻問我有冇事,我估如果我冇反應,佢哋就會call白車,最終我係起到身,靠意志力返到屋企,不過真係好傷,兩個膝頭哥腫晒左邊膊頭同背脊又撞到,所以變咗個廢人咁坐喺度,坐到食完晚飯去沖涼先郁,希望呢兩日時間可以快啲好返,我唔想又好似請假咁樣!

沒有留言:

張貼留言