2023年3月12日 星期日

12/3/23

 12/3/23.    SUN.    COLD

今朝細佬唔使比賽,不過就要湊阿哥去練波,朝早食腸粉,不過冇辣醬嘅腸粉都係唔係咁好食!做咗個哥哥去球場,我哋就去附近嘅市集,其實都係行吓,買下咖啡姐!不過見到嗰度有帶子買,就忍唔住買咗一份,需要上25磅,得15隻,但真係好好食!之後去球場,仲爺係都要落車,你說陪左佢去公園玩,玩到咁上下我夠皮啦,我要返上車休息!踢完波就去買飯團,然後去補習,跟住我哋終於可以返屋企!不過返到嚟都好忙,食完嘢,等老公整完啲工程,就要開始每個星期嘅清潔工作,次次做完都好攰!係咁行上行落,其實真係好攰!所以我都攤唞咗一輪,先至開始預備晚餐嘅嘢,老公揍完子元踢波就返嚟煮飯!晚飯照樣繼續睇模範的士,真係幾好睇,然後都係洗碗沖涼休息,今個星期返三日學咋,好嘢!

沒有留言:

張貼留言