2023年3月9日 星期四

9/3/23

 9/3/23     THU.    COLD

今朝仲爺又喺度激我,朝早起身梳洗換衫有幾難呀,點解唔可以有次序有速度咁樣做好佢?頂唔佢之後都叫做可以準時出門口,返到學校照常開工,但一睇更表發現Bella今日返得兩堂,之後又要去覆診,咁佢兩堂都好合作,小息仲有餅請人食,好好味!上埋數學堂就同佢去reception,佢阿媽就接咗佢啦!跟住我就要去跟返佢嘅時間表繼續,上多堂science就可以放飯,其實staff room有其他幾個同事喺度,食飯時間我都係鍾意自閉,睇片慢慢食!最尾嗰堂陪Jazzy,好在佢今堂去電腦室做Spaxc,我就可以一路同佢傾偈一路幫手篤佢去做,差不多夠鐘就走人!接咗細佬就走喇,去超市買牛角包,仲有買今晚嘅晚餐,老公去咗曼城睇波,我哋三個自己食就簡單啲,整意粉就算啦!

沒有留言:

張貼留言