2023年9月12日 星期二

12/9/23

 12/9/23     TUE     COOL

天氣終於涼番少少, 但係啲課室都係熱, 到放學時開始落雨先好啲! 今日都係攰啦, 揍住嗰條妹都係煩, 突然好掛住啲易揍的, 起碼上堂時我都可以做吓自己嘢, 而家完全做唔到, 好緊囉啲神經! 今日最可惜係又改鬼咗我個放飯時間, 搞到我冇得同letty佢地食飯吹水囉! 仲有放學時個學生老母話佢個囡想同啲同學一齊放學喎, 唔想早啲出嚟, 我同佢講暫時今個星期都係咁先囉, 我心諗你唔好阻住我收工呀唔該! 接埋仲爺返屋企就可以休息同食吓嘢先, 可能真係太大壓力, 係咁想食嘢! 今日要去學校聽子元甚麼year 11 talk, 都係廢話, 一句講哂主力叫佢地要溫書囉! 回程時落住雨咁又天黑, 渣車真係好有難度! 返嚟仲要趕煮飯, 食完睇埋劇仲要洗碗沖涼等等, 今日太夜溫唔到書, 明天要溫兩個!

沒有留言:

張貼留言