2023年9月15日 星期五

15/9/23

 15/9/23     FRI     WARM

今日我竟然忍唔住喺學校喊咗出嚟,我都估唔到自己會咁,壓抑咗一星期,捱到星期五要爆!本來都冇咩架頂得住,但佢由第一堂開始已經唔合作,之後又因為班主任掉咗佢個prime水樽,因為係禁用,佢又開始顛啦,Geo老師都怕咗佢,基本上今個星期冇幾多個老師係讚呢班,全部都覺得難搞!到小息佢又去圖書館,又撩琴日嗰班女,我已經stop咗佢好幾次,佢唔聽之餘繼續變本加厲,我條臨界點到了,爆咗!行咗去一邊開始喊,過咗一陣圖書館管理員過咗嚟,我都仲抽泣緊,管理員帶我去office等我冷靜吓,咁啱子元個補習老師嚟到見到我咁就即刻安慰我,抒發咗已經好番啲,都要繼續開工!上上吓英文堂二姐嚟咗搵我,佢係想問我咩事,了解番我情緒得唔得,我講完再道歉,二姐叫我唔洗道歉,佢話知道係好難頂,佢自己都唔知喊過幾多次!餘下時間其實我可以轉人,但我唔想煩到人,做埋佢算!放學時真係好攰!返到去馬上出門口去broadway,一嚟老公佢哋食嘢,我又要買波鞋,買藥房3嘢等等,回家後hea到8點幾先開始煮飯食,所以又搞到好夜!

沒有留言:

張貼留言