2023年9月22日 星期五

22/9/23

 22/9/23     FRI     COOL

返埋今日終於放假, 呢三星期好攰, 不過都唔止我覺得攰, 好多老師都覺得呢! 今朝學生late start, 所以我地返到去都要做吓無謂嘢先, 都係大姐要我地入吓資料但又係冇資料可以入啦! 到佢返到嚟又喺到指指點點啦, 快啲走佬! 又要對住條顛妹, 我都盡量唔理佢啦! 點幾可以放飯, 其實都有同事話大姐又喺到亂編飯更, 明明我地自己有人編好, 但大姐又走出嚟話佢要做但又編到亂哂龍, 唉...佢真係好廢! 終於放學快啲閃人, 去超市買埋日常食品就返嚟, 繼續做蟲蟲唔郁! 

沒有留言:

張貼留言