2023年9月14日 星期四

14/9/23

 14/9/23     THU     COOL

今日兩個都早啲起身, 咪唔洗趕頭趕命咁出門口囉, 返到去都係照常咁開工啦, 查實都唔係好想開架啦, 鬼叫你窮呀頂硬上, 可惜係今日時間夾唔到同letty佢地食飯囉! 12點幾放飯變相要上足哂咁多堂, 真係好攰! 又唔知啲老師咩要求, 不過最好笑係有個老師唔知落堂, 我都提咗佢佢又話未, 要下一堂老師趕佢先知, 低能! 捱到放學本來都冇咩, 喺reception幾個同事先講大姐又出埋哂啲惹人討厭的email, 一句講哂佢唔做好啲嘢又唔比好指引下屬, 其實叫人點做呢, 佢真係想迫人走咁解啫! 但我窮都係要頂! 接咗仲爺放學就要去教堂office搵嗰位人士傾, 重點都係想了解吓我, 再睇吓今年可以點樣安排, 又叫我地要去吓mass, 睇嚟都要開始搵日子去吓! 返屋企諗住休息吓又要準備揍細佬出去踢波, 點知老公話唔洗踢, 咁就好啦可以盡hea, 反正佢都煮好哂牛腩, 我淨係煮飯就得! 食住睇那年盛夏, 明天就大結局啦!

沒有留言:

張貼留言